Zastrzeżenie Karty

Zagubienie lub kradzież karty W wypadku zgubienia lub kradzieży karty należy dokonać jej blokady.Można to zrobić na kilka sposobów:

  • w Contact Center Banku (tel.:+48 86 215 50 50 lub 22 539 50 50)
  • telefonicznie, korzystając z ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart (+48 828 828 828)
  • telefonicznie w dowolnym centrum VISA
  • osobiście lub telefonicznie w placówce Banku, która wydała kartę
  • osobiście w innym banku uczestniczącym w systemie VISA

W przypadku telefonicznego zgłoszenia należy w ciągu 7 dni kalendarzowych złożyć pisemne potwierdzenie tej operacji w placówce Banku, która wydała kartę. Od momentu zastrzeżenia karty Bank ponosi odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane przy jej użyciu.

Nasz Bank jest zrzeszony w
[object Object]
Nasz Bank jest uczestnikiem
[object Object]
Znajdziesz nas też tutaj
Polityka prywatności
Copyright © 2024 Auret Bank