Dyspozycja telefonicznej informacji na hasło

Usługa telefonicznej informacji na hasło Usługa umożliwia uzyskanie informacji o saldzie rachunku, dostępnych środkach, odsetkach i obrotach na wszystkich rachunkach posiadanych w Banku.

Dodatkowe informacje dotyczące usługi:

  • Posiadacz rachunku składa w Banku pisemną dyspozycję dotyczącą korzystania z telefonicznej usługi na hasło
  • w celu zmiany hasła lub zablokowania usługi Posiadacz rachunku składa w Banku pisemną dyspozycję
  • Posiadacz rachunku ponosi pełną odpowiedzialność za skutki ujawnienia hasła osobom trzecim
  • pracownik Banku odmawia udzielenia informacji, jeżeli podane przez Posiadacza rachunku informacje są niezgodne z zapisami w dyspozycji
  • Bank jest zobowiązany do zabezpieczenia hasła przed dostępem osób nieupoważnionych
Nasz Bank jest zrzeszony w
[object Object]
Nasz Bank jest uczestnikiem
[object Object]
Znajdziesz nas też tutaj
Polityka prywatności
Copyright © 2024 Auret Bank