Deklaracja dostępności
Wstęp do deklaracji
Auret Bank Spółdzielczy zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z 26 kwietnia 2024 r. o zapewnieniu spełnienia wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze.
Deklaracja dostępności dotyczy strony auretbank.pl.
Data publikacji strony internetowej: . Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z 26 kwietnia 2024 r. o zapewnieniu spełnienia wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze z powodu niezgodności wymienionych poniżej.
Na bieżąco pracujemy nad aktualizacją i dostosowaniem strony do wymogów dostępności zgodnie z ww. ustawą. Jeśli zauważysz, że jakiś element strony lub dokument nie spełnia wymagań dostępności, prosimy o kontakt. Wskaż, którego pliku lub treści dotyczy problem — postaramy się jak najszybciej go usunąć lub udostępnić alternatywną wersję.
Niedostępne treści
Niezgodność z ustawą
- Pliki do pobrania ze strony - nie są przystosowane do wymogów dostępności;
- Filmy nie mają audiodeskrypcji;
- Kalendarz na stronie kursów walut nie jest dostępny za pomocą klawiatury - datę można zmienić wpisując ją w pole daty za pomocą klawiatury;
- Elementy wyświetlane na mapie (pinezki) nie są dostępne za pomocą klawiatury - lista placówek dostępna za pomocą klawiatury wyświetla się obok mapy;
Treści nieobjęte przepisami
- Dokumenty opublikowane przed 28 czerwca 2025 r. nie są dostępne cyfrowo. Jeśli potrzebujesz, któregoś z nich w formie dostępnej, skontaktuj się z nami i wskaż, o który dokument chodzi.
- Aktualności opublikowane przed 28 czerwca 2025 r. nie są dostępne cyfrowo.
- Wszelkie treści na stronie nie dotyczące Klienta indywidualnego
Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie audytu szablonu strony www VerdIT przeprowadzonego przez RAE Sp. z o.o. Wyniki badania przedstawia Raport z audytu, otwiera się w nowym oknie.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Auret Banku Spółdzielczego:
- mailowo:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - telefonicznie: 42 712 21 12
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do Zarządu naszego Banku:
- Auret Bank Spółdzielczy
ul. Senatorska 2a
95-070 Aleksandrów ŁódzkiTen adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Aplikacje mobilne
Auret Bank Spółdzielczy udostępnia następujące aplikacje mobilne:
- Auret mobile dla systemu iOS — sprawdź deklarację dostępności tej aplikacji.
- Auret mobile dla systemu Android — sprawdź deklarację dostępności tej aplikacji.
Dostępność architektoniczna
Staramy się, aby placówki AURET BANKU Spółdzielczego były przystępne dla osób z niepełnosprawnościami. Stopniowo wprowadzamy usługi i narzędzia, które mają zwiększać ich dostępność oraz odpowiadać na różne potrzeby odbiorców. Do wszystkich placówek Banku można wejść z psem asystującym lub przewodnikiem.
Dostępność placówek Banku dla osób z niepełnosprawnością ruchową:
Centrala Banku w Aleksandrowie Łódzkim, przy ul. Senatorskiej 2a
- obiekt dostępny jest z poziomu terenu - wyprofilowanie terenu przed wejściem kostką brukową
- bankomat dostępny przed wejściem do placówki z poziomu terenu
- w pobliżu placówki ogólnodostępne miejsca parkingowe (brak dedykowanych miejsc dla osób z niepełnosprawnościami)
I Filia Banku w Aleksandrowie Łódzkim, przy ul. Ogrodowej 14
- obiekt niedostępny dla osób poruszających się na wózku
- bankomat niedostępny dla osób poruszających się na wózku (dojście po schodach)
- w pobliżu placówki 2 ogólnodostępne miejsca parkingowe dedykowane dla osób z niepełnosprawnością
II Filia Banku w Aleksandrowie Łódzkim, przy ul. Wojska Polskiego 65/67
- obiekt dostępny jest z poziomu terenu przez pochylnię wzdłuż elewacji budynku
- bankomat dostępny - podjazd pochylnią
- w pobliżu placówki ogólnodostępne miejsca parkingowe (brak dedykowanych miejsc dla osób z niepełnosprawnościami)
I Filia Banku w Konstantynowie Łódzkim, przy ul. Zgierskiej 23a
- obiekt dostępny jest z poziomu terenu przez pochylnię wzdłuż elewacji budynku
- bankomat niedostępny dla osób poruszających się na wózku (dojście po schodach)
- w pobliżu placówki ogólnodostępne miejsca parkingowe (brak dedykowanych miejsc dla osób z niepełnosprawnościami)
I Filia Banku w Łodzi, przy ul. Powstańców Wielkopolskich 2
- obiekt dostępny jest z poziomu terenu przez pochylnię wzdłuż elewacji budynku
- bankomat dostępny przed wejściem do placówki z poziomu terenu
- w pobliżu placówki ogólnodostępne miejsca parkingowe (brak dedykowanych miejsc dla osób z niepełnosprawnościami). Parking nie wybrukowany, duże nierówności w terenie
Ponadto osoby chodzące o kulach, osoby z tymczasowym ograniczeniem poruszania się, np. złamaną nogą, czy również osoby starsze, rodzice z wózkiem, mogą być spokojne o:
- szerokie przejścia
- łatwo otwieralne drzwi
- miejsca na odpoczynek (szczególnie dla osób starszych - siedziska wyposażone są w oparcia, część w podłokietniki)
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
Osobom niewidomym, z różnymi wadami wzroku, niedowidzącym zapewniamy:
- lupy powiększające
- ramki ułatwiające złożenie podpisu
Osoby słabosłyszące znajdą w naszych placówkach:
- pętle indukcyjne