Przejdź do głównej treści

Deklaracja dostępności

Wstęp do deklaracji

Auret Bank Spółdzielczy zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z 26 kwietnia 2024 r. o zapewnieniu spełnienia wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze.

Deklaracja dostępności dotyczy strony auretbank.pl.
Data publikacji strony internetowej: . Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z 26 kwietnia 2024 r. o zapewnieniu spełnienia wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze z powodu niezgodności wymienionych poniżej. 

Na bieżąco pracujemy nad aktualizacją i dostosowaniem strony do wymogów dostępności zgodnie z ww. ustawą. Jeśli zauważysz, że jakiś element strony lub dokument nie spełnia wymagań dostępności, prosimy o kontakt. Wskaż, którego pliku lub treści dotyczy problem — postaramy się jak najszybciej go usunąć lub udostępnić alternatywną wersję.

Niedostępne treści

Niezgodność z ustawą

  • Pliki do pobrania ze strony - nie są przystosowane do wymogów dostępności;
  • Filmy nie mają audiodeskrypcji;
  • Kalendarz na stronie kursów walut nie jest dostępny za pomocą klawiatury - datę można zmienić wpisując ją w pole daty za pomocą klawiatury;
  • Elementy wyświetlane na mapie (pinezki) nie są dostępne za pomocą klawiatury - lista placówek dostępna za pomocą klawiatury wyświetla się obok mapy;

Treści nieobjęte przepisami

  • Dokumenty opublikowane przed 28 czerwca 2025 r. nie są dostępne cyfrowo. Jeśli potrzebujesz, któregoś z nich w formie dostępnej, skontaktuj się z nami i wskaż, o który dokument chodzi.
  • Aktualności opublikowane przed 28 czerwca 2025 r. nie są dostępne cyfrowo.
  • Wszelkie treści na stronie nie dotyczące Klienta indywidualnego

Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Deklarację sporządziliśmy na podstawie audytu szablonu strony www VerdIT przeprowadzonego przez RAE Sp. z o.o. Wyniki badania przedstawia Raport z audytu, otwiera się w nowym oknie.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Auret Banku Spółdzielczego:

  • mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • telefonicznie: 42 712 21 12

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do Zarządu naszego Banku:

  • Auret Bank Spółdzielczy
    ul. Senatorska 2a
    95-070 Aleksandrów Łódzki
    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Aplikacje mobilne

Auret Bank Spółdzielczy udostępnia następujące aplikacje mobilne:

Dostępność architektoniczna

Staramy się, aby placówki AURET BANKU Spółdzielczego były przystępne dla osób z niepełnosprawnościami. Stopniowo wprowadzamy usługi i narzędzia, które mają zwiększać ich dostępność oraz odpowiadać na różne potrzeby odbiorców. Do wszystkich placówek Banku można wejść z psem asystującym lub przewodnikiem.

Dostępność placówek Banku dla osób z niepełnosprawnością ruchową:

Centrala Banku w Aleksandrowie Łódzkim, przy ul. Senatorskiej 2a

  • obiekt dostępny jest z poziomu terenu - wyprofilowanie terenu przed wejściem kostką brukową
  • bankomat dostępny przed wejściem do placówki z poziomu terenu
  • w pobliżu placówki ogólnodostępne miejsca parkingowe (brak dedykowanych miejsc dla osób z niepełnosprawnościami)

I Filia Banku w Aleksandrowie Łódzkim, przy ul. Ogrodowej 14

  • obiekt niedostępny dla osób poruszających się na wózku
  • bankomat niedostępny dla osób poruszających się na wózku (dojście po schodach)
  • w pobliżu placówki 2 ogólnodostępne miejsca parkingowe dedykowane dla osób z niepełnosprawnością

II Filia Banku w Aleksandrowie Łódzkim, przy ul. Wojska Polskiego 65/67

  • obiekt dostępny jest z poziomu terenu przez pochylnię wzdłuż elewacji budynku
  • bankomat dostępny - podjazd pochylnią
  • w pobliżu placówki ogólnodostępne miejsca parkingowe (brak dedykowanych miejsc dla osób z niepełnosprawnościami)

I Filia Banku w Konstantynowie Łódzkim, przy ul. Zgierskiej 23a

  • obiekt dostępny jest z poziomu terenu przez pochylnię wzdłuż elewacji budynku
  • bankomat niedostępny dla osób poruszających się na wózku (dojście po schodach)
  • w pobliżu placówki ogólnodostępne miejsca parkingowe (brak dedykowanych miejsc dla osób z niepełnosprawnościami)

I Filia Banku w Łodzi, przy ul. Powstańców Wielkopolskich 2

  • obiekt dostępny jest z poziomu terenu przez pochylnię wzdłuż elewacji budynku
  • bankomat dostępny przed wejściem do placówki z poziomu terenu
  • w pobliżu placówki ogólnodostępne miejsca parkingowe (brak dedykowanych miejsc dla osób z niepełnosprawnościami). Parking nie wybrukowany, duże nierówności w terenie

Ponadto osoby chodzące o kulach, osoby z tymczasowym ograniczeniem poruszania się, np. złamaną nogą, czy również osoby starsze, rodzice z wózkiem, mogą być spokojne o:

  • szerokie przejścia
  • łatwo otwieralne drzwi
  • miejsca na odpoczynek (szczególnie dla osób starszych - siedziska wyposażone są w oparcia, część w podłokietniki)

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Osobom niewidomym, z różnymi wadami wzroku, niedowidzącym zapewniamy:

  • lupy powiększające
  • ramki ułatwiające złożenie podpisu

Osoby słabosłyszące znajdą w naszych placówkach:

  • pętle indukcyjne