Internet Bank / Mobilny

Internet Bank

Internet-Bank to nowoczesny i bardzo wygodny sposób zarządzania pieniędzmi, stworzony specjalnie dla ludzi ceniących czas, wygodę oraz wysoką jakość obsługi. Internet-Bank jest usługą w pełni bezpieczną. Dostęp do konta zabezpieczony jest nowoczesnymi procedurami uwierzytelniania.

Internet-Bank to:

  • tanie przelewy
  • obsługa zleceń stałych
  • zakładanie lokat
  • 24-godzinna kontrola rachunku
  • obsługa przeszłych oraz bieżących wyciągów za dowolny okres
  • rejestracja sald i środków w bazie serwera systemu
  • praca we wszystkich wersjach systemów operacyjnych.

Podstawowe funkcjonalności:

  • uzyskanie informacji o saldzie na rachunku
  • uzyskanie informacji o operacjach dokonanych na rachunku
  • jednorazowe zlecenie przelewu
  • ustanowienie stałego zlecenia przelewu
  • obsługa zleceń oczekujących i odrzuconych
  • wystawianie poleceń przelewu z natychmiastową lub opóźnioną datą realizacji
  • wystawianie poleceń przelewu do ZUS i do Urzędów Skarbowych
  • prowadzenie książki adresowej kontrahentów
  • prowadzenie kartoteki wzorców przelewów
  • szybkie wystawianie poleceń przelewu za pomocą książki adresowej kontrahentów oraz za pomocą listy wzorców przelewów
  • zakładanie lokat terminowych
  • doładowywanie telefonów komórkowych
  • korzystanie z innych wprowadzonych usług.

Mobilny Bank

Wystarczy smartfon lub tablet aby móc korzystać w każdej chwili z Mobile Bankingu - mobilnego interfejsu I-Banku.

Stworzony w nowoczesnej technologii, działa na urządzeniach mobilnych niezależnie od stosowanego systemu operacyjnego (Android, iOS, Windows Phone).

Działa równolegle z tradycyjnym systemem I-Bank i pozwala wygodnie zarządzać rachunkiem.

Podstawowe funkcjonalności:

  • sprawdzanie sald rachunków, historii operacji
  • wykonywanie przelewów jednorazowych, w tym także do ZUS i US,
  • wykonywanie przelewów zdefiniowanych
  • sprawdzanie statusów przelewów
  • dodawanie kontrahentów do bazy
  • lokalizowanie najbliższych bankomatów

Aby aktywować Mobile Banking wystarczy po zalogowaniu do I-Banku
w zakładce Ustawienia > Parametry domyślne Dysponent > pokaż wprowadzić numer telefonu na który będą wysyłane sms-y z linkiem do akceptacji zleceń, operację potwierdź nr PIN/hasłem SMS.

Aby zalogować się do Mobile Bankingu na smartfonie lub tablecie należy otworzyć przeglądarkę internetową i wejść na Naszą stronę bs-aleksandrow.pl, następnie „Zaloguj się” i wybrać „I-bank Mobilny”

Tel./faks
(+48) 42 712 21 12 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata według taryfy operatora)

Pomoc techniczna / Bankowość internetowa 
* tel. 42 712 69 26 
* email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.auretbank.pl

Zastrzeżenia kart dla klientów
*(+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata według taryfy operatora)
*(+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych
i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia według taryfy operatora)
*faks (+48) 86 215 50 51

Napisz do nas
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.auretbank.pl

Znajdziesz nas też tutaj